Wij verzorgen korte online cursussen, young business mentoring, trainingsprogramma’s over persoonlijk contact, meet-ups, communicatie- en participatieadviezen.

Ook kunnen wij de (ervaren) klantvriendelijkheid van jouw team meten en als mysterie guest worden ingehuurd.

Met bewustwording, communicatietools en praktische toepassingen optimaliseren wij samen met jou of met jou, je medewerkers en teamleiders je dienstverlening waar het gaat over persoonlijk contact met elkaar en met anderen.

Zo zorgen we samen voor een fijne inwoners-, klant-, gastbeleving, verbeterde medewerkerstevredenheid en een hogere efficiency en effectiviteit.

Door een fijne persoonlijke contactbeleving ontstaan er minder klachten en een positief effect op het imago en de dienstverlening van jouw onderneming of organisatie.

Gastvrijbedrijf onderscheidt zich van anderen door gebruik te maken van NLP-technieken, cockpit communicatie (CRM) en flight briefings, real life settings en belevingen in combinatie met klantreizen.

Wij halen je medewerkers bij voorkeur uit hun dagelijkse omgeving (out of the box) en laten hen vooral zichzelf zijn.

Om in optima forma terug te komen op hun werk. Met een aangepaste houding en frisse kijk op hun werk en jouw organisatie of onderneming.

Crew Resource Management

“Crew Resource Management (CRM) is the effective use of all available resources for flight crew personnel to assure a safe and efficient operation, reducing error, avoiding stress and increasing efficiency. In aviation, as in other walks of life, these skill areas often overlap with each other, and they also overlap with the required technical skills.”

Jeanet Heinen

oprichter van Gastvrijbedrijf Training & Communicatie, marketingcommunicatie adviseur, trainer en mentor

Jeanet heeft werkervaring in de publieke en commerciële sector en opleidingen gevolgd in marketing en communicatie, NLP, systemische werken, projectmanagement, coachen en trainen.

In haar KLM-tijd heeft ze geleerd wat topservice is. Hierna bouwde en runde zij, van de erfenis van haar vader en moeder, zo’n twaalf jaar een B&B- accommodatie en trainingsruimte en ontwikkelde zij een fascinatie voor gastvrije communicatie en de manier waarop je (non)verbale communicatie oneindig kunt inzetten om mensen en bedrijven te laten ontwikkelen en groeien. Hierbij adviseert en ondersteunt zij anderen graag.

Ze heeft veel kennis en levenservaring opgedaan over mensen en hoe zij met elkaar communiceren, omgaan en werken. En heeft zij ontdekt dat de ontmoeting tussen mensen centraal staat in alles wat wij doen. We kunnen er niet zonder. Het leven wordt hierdoor ook leuker.

Waarom je met ons werkt

  • Comptia++, NLP, systemisch werken gecertificeerd
  • Opgeleid in marketing en communicatie
  • Ervaren in hospitality en luchtvaart
  • Bekend met de publieke en commerciële sector
  • Eigen trainingsmodellen en -methodieken
  • Factor C facilitator

Romey Heinen

Winkeleigenaar en Marketing ondersteuner

Eigenaar van Live-Room en Marketing ondersteuner

Romey is een gedreven, enthousiaste en creatieve ondernemer en eigenaar van Live-Room Boys, Girls, Teens en Ladies. Op haar 18e rondde zij haar opleiding Ondernemerschap Detailhandel af op het Mbo-4 met een ondernemersplan voor haar eigen zaak. In datzelfde jaar startte zij haar boetiek in Franeker voor dames. Twee jaar later werd zij ook eigenaar van een kinderkledingzaak in Warmenhuizen. Na een verhuizing van de winkel van Franeker eerst nog een periode in het ouder centrum van Heerhugowaard, is nu alle mode voor kinderen, jongeren en dames te vinden in de winkel in Warmenhuizen.

Hiernaast vragen diverse ondernemers Romey om hun marketingactiviteiten te ondersteunen met creatieve ideeën, sociale mediacampagnes, website- structurering en -aanpassingen, filmregie voor promotiefilms, office support, ontwerpen van marketingboodschappen en contentbeheer.

Romey werkt samen met Gastvrijbedrijf om ondernemers effectiever te laten communiceren met hun klanten en medewerkers voor een servicegerichtere en gastvrijere omgeving. Een waarin zij zichzelf kunnen zien en vanuit hun authenticiteit anderen weer beter kunnen zijn en met hen in verbinding kunnen komen.

Ellen Groot

Eigenaar van Groots in VertEllen

Ellen heeft een passie voor vertellen en past die toe in haar werk als docent in het voortgezet onderwijs. Daarnaast is zij ondernemer in uitvaartspreken en als trainer in didactische en presentatievaardigheden.

Een fijn, positief en open persoon die graag met de leerlingen en deelnemers samenwerkt aan hun doelen. Als spreker is zij enthousiast of past zij zich aan naar de omstandigheden, bijvoorbeeld tijdens een uitvaart.

Naast haar werk, is Ellen steeds vaker gevraagd als spreker en als trainer voor mensen die voor groepen staan. Zo is Groots in VertEllen www.grootsinvertellen.nl ontstaan. Zij houdt van de verhalen van mensen en creëert de sfeer die bij de gelegenheid past.

Samen met Jeanet Heinen https://www.gastvrijbedrijf.nl/over-ons/ verzorgt zij trainingen in NLP-technieken, effectiever communiceren in combinatie met presenteren en spreekvaardigheden.