Wij verzorgen korte online cursussen, young business mentoring, trainingsprogramma’s over persoonlijk contact, meet-ups, communicatie- en participatieadviezen.
Ook kunnen wij de (ervaren) klantvriendelijkheid van jouw team meten en als mysterie guest worden ingehuurd.
Met bewustwording, communicatietools en praktische toepassingen optimaliseren wij samen met jou of met jou, je medewerkers en teamleiders je dienstverlening waar het gaat over persoonlijk contact met elkaar en met anderen.
Zo zorgen we samen voor een fijne inwoners-, klant-, gastbeleving, verbeterde medewerkerstevredenheid en een hogere efficiency en effectiviteit.
Door een fijne persoonlijke contactbeleving ontstaan er minder klachten en een positief effect op het imago en de dienstverlening van jouw onderneming of organisatie.
Gastvrijbedrijf onderscheidt zich van anderen door gebruik te maken van NLP-technieken, cockpit communicatie (CRM) en flight briefings, real life settings en belevingen in combinatie met klantreizen.
Wij halen je medewerkers bij voorkeur uit hun dagelijkse omgeving (out of the box) en laten hen vooral zichzelf zijn.
Om in optima forma terug te komen op hun werk. Met een aangepaste houding en frisse kijk op hun werk en jouw organisatie of onderneming.
Crew Resource Management
“Crew Resource Management (CRM) is the effective use of all available resources for flight crew personnel to assure a safe and efficient operation, reducing error, avoiding stress and increasing efficiency. In aviation, as in other walks of life, these skill areas often overlap with each other, and they also overlap with the required technical skills.”